^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
***yuuki chibi***

واقعا که متاسم براتون!!!!!!!

انتظار داشتم وقتی برگشتم وبم پر نظر باشه!!!!ولی نبود!!!

حتی یک دونه!!!!!!!!!!!!

اولش گفتم بیخیال نظر حالا حتما مطالبم خوب نبوده یا شما هم پی امتحانایین...گفتم حتما تو وبشون یک منتظرتیم زدن یا لاقل بگن یوکی رفت شاید برگرده....اما وقتی اومدم تو وبتون حتی یه اسمم از من نیاورده بودین!!!!!!یعنی اینقد!!!!!!یعنی من اصلا براتون مهم نبودم؟؟؟؟؟؟؟اگه دیگه برنمیگشتم چی؟؟؟؟؟؟؟؟(فکر کنم از خداتونه برنگردم)اما امروز که اومدم فقط دیدم اسنو نظر داده: پس زنده ای!!!!!بازم از اسنو تشکر میکنم یه خبری ازم گرفت.....اما چرا شما؟؟؟!!!!!!

واقعا متاسفم!!!!!!....

بازم از اسنوشاین عزیزم تشکر میکنم

اگه شما بخواین اینطوری کنین پس بهتره من اصلا داستانمو ادامه ندم و شاید اصلا برنگردم تا شما دیگه از دستم راحت شین........

واقعا بسه دیگه خسته شدم از بس نظر ندادین......دیگه میخوام برم از اینجا



نظرات شما عزیزان:

lily
ساعت21:45---27 اسفند 1394
یوکی من نتم تموم شده بود نتونستم بیام واقعا عذر می خوامT_T
عیوب نیداره *.*


سحر شالی
ساعت12:52---25 اسفند 1394
نرو خواهش میکنم
میرم به بچه ها خبر بدم
باشه ممنون عزیزم اما من تا یک هفته نمیام میرم مسافرت^.^


سحر شالی
ساعت23:58---23 اسفند 1394
برو به وبم خواهش
چشم الان اومدم عزیزم^.^


سحر شالی
ساعت23:11---23 اسفند 1394
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسلللللللاااا اامممممممممممم

گفته بودم دعوا نکن

دو شنبه میزارم

ببخشیددددددددددددد


ولی عاشقتم
ببخشید تند رفتم...منم دوستت دارم^.^


اسنو
ساعت20:13---23 اسفند 1394
اشكال نداره
درمورد لى لى حرفى نميتونم بزنم
معلومه خب0.0


اسنو
ساعت16:10---23 اسفند 1394
خب اخه تو گفتى كه تاتابستون بر نميگردى:|
شايد براى همين باشه
شايد اگه ميرفتى به بقيه خبر ميدادى كه برگشتى خيلى بهتر
بود
منم وقتى نظرتو توى يكى از وبا ديدم گفتم پس برگشته
درسته كسى نظر نداده ولى حتما همه منتظر بودن برگردى
ااااا اینطوراس؟؟؟پس چطور پشت سر لی لی خدافظی کردن؟؟؟لی لی هم گفت تا تابستون!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. یک شنبه 23 اسفند 1394 . 14:37 .(BY*یوکی نازه)
^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
ABOUT

سلام به وب سونیکی من خوش اومدین ^_^من یوکی هستم و عاشق سونیکی ها و دوست دارم شما لحظات خوبی رو در این وب داشته باشین^_^ من دوست دارم شما از این وب حمایت کنین^_^لطفا نظر یادتون نره و لطفا از همه ی مطالب دیدن کنید^_^خب من دیگه حرفی ندارم ...بای.............^_^
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: